تحقیقات نشان می دهد افراد موفق سریع تصمیم می گیرند و در تغییر نظرات با دقت و حساب شده عمل می کنند. بر عکس افراد شکست خورده اغلب به کندی تصمیم می گیرند و مرتبا نظراتشان را تغییر می دهند. هنگامی که یک تصمیم منطقی می گیرید آن را تغییر ندهید.

دلم گرفته از آدمایی که می گوینددوستت دارم اما معنی شو نمی دونن از آدمای که می خوان مال اونا باشی ولی مال تو نیستن، از اونایی که زیر بارون برات می میرن،و وقتی بارون که آفتاب می شه همه چی یادشون میره.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که در ساعت مشخصی انتظار حضور همسرتان در خانه را داشته باشید اما او دیر کرده باشد؟ ممکن است تصور کنید همسرتان وقت شناس نیست شاید هم فکر کنید که او در راه خانه تصادف کرده است یا شاید تصور کنید برای خرید هدیه یی برای شما به مغازه رفته است. مرکز توجه ما نوع احساسمان را تعیین می کند. احساسات ووضعیت روحی ما بر اعمال و روابط ما تاثیر زیادی دارد. به جای اینکه به سرعت نتیجه گیری کنیم تمام احتمالات را در بگیریم روی احتمالاتی که شما را قدرتمند می کند و اهمیت دارد متمرکز شوید.

امشب

امشب شب آخره که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم / بدرقه لازم ندارم می رم عزیزترم / نذار بمونه رو زمین قلبم وبردار از زمین / دوستت دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه قلب من منتظر اشاره بود.

سلام  

خیلی دوست دارم نظرات خود را بهم بگین خیلی خوشال می شم